21 май 2012 г.

Череп




Признавам си, че надали някога ще го направя, но иначе е доста сладко. Беше ми интересно как ще изглежда като гоблен и направих схемите. След това защо пък не - може на някой да му хареса и само да си го направи.
Нещо обикновено, но в същото време елегантно. Разбира се, само ако харесваш черепчета като мен. Струва ми се, че страхотно би седяло на някоя тениска или промерно яке.
Схемата е с 12 квадрата, така че да е голяма, но и едно към едно ми се струва страхотно, малко и сладко. 

Череп

2 коментара:

  1. Наистина би стояло много добре на черна тениска. А като го гледам, и наистина ми става жал, че в България е почти невъзможно да си намериш флуоресциращи конци. Да светне черепчето след като загасят лампите би било наистина супер ефектно :D

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм се замисляла за флуоресциращи конци, но наистина би било ефектно.

    ОтговорИзтриване