23 май 2012 г.

Ayase от Okane ga Nai







Всеки, който е чувал за мангата Okane ga Nai може да има малко странно мнение относно историята, но какво от това. Мен ми харесва история, не го крия, харесва ми и образа. Особено пък на тази снимка, която си е точно така както я извадих от мангата, нищо не е променяно, а и така ми допада.
Не съм сигурна, че някога ще направя този гоблен, тук поставям само своите идея, нищо друго, но е ужасно красива, спокойно може да те накара да полетиш. Какво значение, че героя е дори мъж, не му личи особено. Но самият образ изразява истинската свобода на душата и точно това чувства изпълва човек отвътре и го кара да гледа тази картина с наслада.
Кой знае, може и да си направя гоблена, за да й се наслаждава дори повече.
И отново тук откривате всичко нужно, за да направите това малко бижу:
Ayase - Okane ga Nai

2 коментара:

  1. Яяя, Okane ga nai :) Това аниме съвсем го бях забравила. Така и не ми се изкачи до топ 3 да речем, но си остава достатъчно сладко. А и наистина има хубави артове по него.

    ОтговорИзтриване
  2. Знам аниме, но малко повече съм фен на мангата, повече детайли и повече история. Гадното е че и там спряха до някъде и след това няма много продължение, но пак са поне 6 тома.

    ОтговорИзтриване