18 юни 2012 г.

Любовна птица





Мина известно време, но ето и следващата ми идея.
Страхотно подаръче за някой, който обичаш и искаш да му го покажеш.
Разбира се няма да е зле този човек да обича поне малко готика иначе няма напълно да разбере красотата на това самотно сърце. За тези, който не са чак такива фенове на черния цвят като мен спокойно може да махнат квадратче-две от долната част на гоблена. Аз нарочно ги оставих, за да има правоъгълна форма, но и квадратно си е добре.

Галерията на художникът е тук: dholl

А това е схемата и всичко друго необходимо: Love Bird

2 коментара:

  1. Хей хей, здрасти :) Как вървят лятото и гобленарските проекти?
    Пиша и да кажа, че се регнах (или поне се опитах) като твой реферал в Neobux по линка ти в другия ти блог, My world. Само че с друг мейл и име, coconutcoffee . Дано да е станало :) Аз наскоро почнах да се зарибявам малко по тези, и по сайтовете с анкети, така че ако вече си се записала и на други и искаш и на тях мога да ти стана, ако не съм регистрирана вече. То така или иначе човек все става нечий реферал, та си мислех, че е по-добре поне да е на някой, с когото споделям общи интереси :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ще те имам в предвид ако наистина имам нужда от помощ в някой подобен сайт, наистина съм ги благодарна. И аз се пробвам в няколко, основно просто ей така, не очаквам кой знае какво. Този линк тук който бях изложия вече не ми е валиден, много е бавно там, но може да кача на някой сайт, от който наистина ще ми е нужно приятелче. И ти ми давай някой, ако не съм се регнала с удоволствие ще ти стана реферал.


    Иначе съжелявам, че не съм прочела писането от теб по-рано, но просто съм разсеяна, а и както виждаш не много дейна тук, но постепенно качвам и други проекти. В момента имам идея за още 8 гоблена, който постепенно ще кача тук. Не гарантирам, че ще ги правя, но поне ми харесват достатъчно да ги споделя тук.

    ОтговорИзтриване